نگاشته شده توسط: مهروش داداشیان ساروی | اوت 16, 2013

آی لاو یو تکنولوژی

پنج سال پیش در تهران، دوستم خاطره ای رو از سفرش به دوبی تعریف کرد. امروز من در ارواین، یادم افتاد و همی طور که هرت هرت می خندیدم وکس زدم بهش که در بریزبن زندگی می کنه و تجدید خاطره کردم. یعنی من هر چی از عشقم به تکنولوژی بگم، کم گفتم.

.

ضمنا یک نفر به این ساروی کیجای عشق تکنولوژی بگه که چرا فیدلی روی کامپیوترش کار نمی کنه و فقط از اپ آیفونش می تونه استفاده کنه. :-)

یا بگید که روی دسکتاپ چه جایگزینی برای گودر دارید. هزاران ساله وبلاگ دوستان رو نخونده ام.

.

.

پ.ن. عجالتا دارم به شیوه ی قدیم، توی ستون کناری لینک می گذارم. این قدر هم با گودر تنبل شده بودم که آدرس وبلاگ نزدیک ترین دوستان رو هم نمی دونم. هی سرچ می کنم و هی لینک به لینک می گردم بچه ها رو پیدا کنم. لطفا خودتون هم کمک کنید.

پ.ن.2. چه دردناکه وقتی می بینم این قدر از دوستانم بی خبر مونده ام که مثلا یکی شون توی ذهنم هنوز بچه ی اولش رو حامله است، در حالی که در واقعیت بچه ی دومش یک سالگی رو گذرونده.

پ.ن.3. با توجه به بی خبری طولانی، دیگه نباید دردناک باشه که لینک وبلاگم توی بیشتر وبلاگ ها حذف شده.

پ.ن.4. برای وبلاگ های پرشین بلاگ مطلقا نمی تونم کامنت بگذارم.

Responses

  1. ساروی کیجای عزیزم می نویسه!!!
    می دونی هرروز که می خونم مطلب جدید نوشتی چقدرررر خوشحال میشم؟
    من یه روز باید خاطرات ِ ساروی کیجا خوانیم رو برایت تعریف کنم.
    بنویس….
    بنویس…
    راستی من از netvibes, oldreader, feedly, AOL readerاستفاده کردم. و در انتها تقریبا از aol reader راضی هستم برای فید خوانی

    • ممنونم از لطفت. خودم هم خوشحالم كه مى نويسم. جدى. :-))
      از اى-أو-ال ريدر اصلا خبر نداشتم. مرسى.


دسته‌ها

