نگاشته شده توسط: مهروش داداشیان ساروی | مارس 23, 2013

از اين جا تا به خونه خيلى راهه..

در ساعت هميشگى سر ميز هميشگى نشسته ام و مثل هميشه منوى شماره ى هشت را سفارش داده ام و چاى هميشگى را مى نوشم. طبعاً حسم هم حس هميشگى است: مى خواهم بروم خانه. همين الان.

زورم مى آيد كه روز تعطيلم را، كه آفتابى است و سومين روز از تعطيلات نوروز است، سر كار و در نور چراغ هاى فلوئورسنت بگذرانم تنها به صرف اين كه هفته ى پيش به خاطر نوروز مرخصى گرفته ام. مسلماً به اين فكر نمى كنم كه چهار روز كارى از هفته ى گذشته را در خانه مانده ام، وقتى همه كار مى كرده اند. تنها فكرم خانه است، خانه، خانه، خانه… حتى همين خانه ى فسقلى قد كف دست كه از هميشه ى زندگى ام به هم ريخته تر نگهش مى دارم.

از اين جا تا خانه اگر راه بروم نيم ساعت ديگر در را باز مى كنم تا باربى عزيز دل مادر از خوشحالى برگشتنم مثل فرفره دور خودش بچرخد و دخترك داد بزند ماماااان.. و بيايد ببوسدم و قهرمان به دخترها بگويد اين هم ماماااان… و به من بگويد خسته نباشى و بيايد كيفم را از دستم بگيرد و ببوسدم و بگويد بنشين برات چايى بيارم و باربى همچنان بين پاهايمان بلولد و دخترك بپرسد هيچى براى من آورده اين؟ و من بگويم برو توى كيفم را نگاه كن…

از اين جا تا خانه فقط نيم ساعت پياده يا پنج دقيقه با ماشين راه است…

Responses

  1. اصلا از توييتر خوشم نمياد چون انقدر سرگروه كرده كه ما رو از نوشته هاي به اين خوبي محروم كرده ،
    خسته نباشي خانم ، حالا منوي شماره هشت چي داره ؟ همون شيريني دارچيني ؟ يا مرغ و پنير خوشمزه ؟

    • راست مى گى واقعاً. توييتر نمى ذاره آدم چهار تا جمله ى پشت سر هم بنويسه. :-(
      منوى شماره هشت همون ساندويچ مرغ با پنير پروولون/امريكن/پپرجك است كه واقعاً خوشمزه است. يك «سايد» داره كه مى تونه شيرينى دارچينى، نان و پنير، سيب زمينى سرخ شده، سالاد ميوه، ماست ميوه اى. سالاد فصل، سوپ، هش براون يا اوت ميل باشه. نوشيدنى رو هم كه هميشه چايى مى گيرم. :-)

  2. من نوشته بودم » سرگرمت كرده » t9 تبديلش كرده به » سرگروه كرده «!!!!!!!


دسته‌ها

