نگاشته شده توسط: مهروش داداشیان ساروی | اوت 23, 2012

مادر ایده آل

از دخترک که داشت اسباب بازی هاش رو جمع می کرد پرسیدم اگه تو امروز مامان خونه بودی چی کار می کردی؟

جواب داد آی پدم رو برمی داشتم و می نشستم روی مبل و از توییتر می رفتم فیس بوک از فیس بوک می رفتم یاهو از یاهو می رفتم ای او اِل بعد دوباره توییتر و همین جوری ادامه می دادم…

گفتم خب کارهای خونه رو کی انجام می دادی؟

گفت هر وقت که بابای دخترم ازم ناامید شد و اخم هاش رو کشید توی هم.

گفتم خب اگه می خواستی مثل من نباشی و یه مامان ایده آل باشی چی کار می کردی؟

گفت صبح ساعت شش بیدار می شدم می رفتم ورزش می کردم و می دویدم، بعد می اومدم به خانواده ام صبحانه می دادم و ناهار درست می کردم، بعد خونه رو جارو می کردم و اتاق دخترم رو جمع می کردم، بعد به خانواده ام ناهار می دادم، بعد با دخترم کارتون می دیدم و بازی می کردم و شام درست می کردم، شب هم ساعت هشت و نیم می خوابیدم.

.

.

من الان هیچ حرفی ندارم بزنم.

 

 

 

Responses

  1. حالا بیا دختر تربیت کن… کلا مردسالاره…


دسته‌ها

