نگاشته شده توسط: مهروش داداشیان ساروی | ژانویه 1, 2012

همه‌اش تقصير اين هواي بهاري است

يك زماني حتا تصور اين كه ٥ ماه اين‌جا رو به‌روز نكنم غيرممكن بود، اما مثل همه‌ي غيرممكن‌هايي كه ممكن مي‌شن، اين هم اتفاق افتاد، خيلي ساده‌تر از اون كه بشه فكرش رو كرد.

امروز يك‌شنبه، اولين روز سال ٢٠١٢ است. به همون اندازه كه روزهاي قبل حال و هواي هفته‌ي اخر اسفند رو داشت، امروز هم حس نوروز رو داره. افتاب ملايم صبح (بعد از مه غليظي كه ديشب جشن سال نوي اورنج‌كانتي رو خراب كرد) مزيد بر علت شده. از ٦ صبح بيدارم و توي اينترنت به هر جايي سرك مي‌كشم (اين بي‌صداترين و لذت‌بخش‌ترين كاريه كه صبح زود يك روز تعطيل مي‌شه انجام داد). بعد دلم اين‌جا رو خواست، كه توش خيلي «خودم» بودم و شماها هم خيلي ازارم دادين (طبعا نه همه‌تون). به نظرم رسيد ازارها از وقتي شروع شد كه من با اسم واقعي‌ام نوشتم. كسي كاري به كار اوني كه اسم اهالي خانواده‌ش في‌في و زي‌زي و شوشو و جوجو است نداره، كاش من هم همون ساروي‌كيجا مونده بودم و به جاش هنوز از نوشتن لذت مي‌بردم.

اصلا بي‌خيال. بعد از ٥ ماه نيامده‌م كه غر بزنم. دلم مي‌خواد دوباره بنويسم، از همه‌ي تازه‌هايي كه اين‌جا ديده‌م و مي‌بينم. اصلا قبول، من مال دهاتم و شما همه ازكره‌ي مريخ اومده‌اين، من قبلا مدرسه‌ي بدون ديوار نديده‌م و شماها مهدكودكتون هم بدون ديوار بوده، قبول، من دهاتي و نديدبديد و تازه‌به‌دوران‌رسيده و غيره و ذلك هستم، اما دلم مي‌خواد براي خودم، براي سال‌هاي بعد خودم بنويسم. لطفا وقتي حس كرديد نوشته‌هاي من اذيتتون يا عصباني‌تون مي‌كنه شهامت استفاده از اون ضرب‌در قرمز رو داشته باشين، باور كنين اين باعث نمي‌شه لال از دنيا برين.

باز كه غر زدم. بس كه دلم رو خون كردين خب.

اصلا الان اين حس خوب روز اول ساله كه من رو اورده اين‌جا، يهو ديدين دوباره رفتم تا ٥ ماه بعد. مي‌دونين كه ديوانه‌ام كلا.

اما اين كه اين وب‌سايت رو روي ايفون نصب كردم شايد كمك كنه به نوشتن بيش‌تر. الان واقعا نمي‌دونم و ضمنا همين الان دارم مي‌رم توي مود » اصلا نوشتن فايده‌اي نداره جز اعصاب‌خردي».

دلم مي‌خواست بيام و بدون اين كه غيبت كبرام رو به روي خودم بيارم شروع كنم به نوشتن، نشد، غر زدم باز، ببخشيد.

.
.
.

اصلا متوجه شدين كه من روي ايفونم فونت فارسي ندارم و با فونت عربي نوشتم؟ فرق نداره؟؟؟ يعني متوجه نشدين كه همه‌ي جمله‌هام رو با كلمه‌هايي ساختم كه اون ٤ حرف فارسي رو ندارن؟؟؟ :-))

سخته يك كم. امتحان كنين.

Responses

  1. و توی گوگل ریدر لینک شما بالا میاد و من غرق خوشحالی میشم….
    چقدر خوبه که هستین….
    چقدر…..
    خواهش می کنم بنویسین. مثل قدیما….مثل سال 86 که من اینجارو کشف کردم و هرروز سر می زدم و لذت می بردم. جز پنجشنبه ها که تعطیل بود.

  2. لطفا برگرد و دوباره بنویس هنوز هم باورم نمیشه اومدم اینجا و یه پست جدید دیدم

  3. عزيز جان لطفا دستت را روي دكمه ب آيفونت نگه دار پ را ميبيني روي ك نگه دار گ را ميبيني ز براي ژ و ج براي چ…

    • وای واقعا ممنونم. این همه مدت آب در کوزه بود و من تشنه لب می گشتم..
      :-)

  4. خانوم دلمون تنگ شده بود. ولی منتظر پست اینجوری نبودیم هاااااا
    مهربون شو دیگهههههههه

  5. ساروی کیجای قشنگ، بنویس لطفا


دسته‌ها

