نگاشته شده توسط: مهروش داداشیان ساروی | دسامبر 13, 2010

لغت نامه ی آقایان

چه جالب . بعد چی شد؟
ترجمه : هنوز داری حرف می زنی؟ بس کن دیگه.

.

این بار دیگه چی کار کردم؟
ترجمه: این بار چه طوری مچم رو گرفتی؟

.

عزیزم خسته ای . بیا یه کم استراحت کن.

ترجمه: صدای جارو برقی نمی ذاره پلی استیشن بازی کنم. خاموش کن.

.

یااااادم رفت.

ترجمه: کد پستی سی و چهار رقمی خاله ی اولین دوست دخترم رو هنوز یادمه اما روز تولد تو رو یادم رفته.

.

از صبح تا شب دارم جون می کنم به خاطر تو و این بچه.

ترجمه: امروز از محل کار مرخصی گرفتم با رفقا رفتیم کنار رودخونه کباب خوردیم.

.

عزیزم راهو بلدم.

ترجمه: می تونم راهو پیدا کنم به شرطی که بفهمم تو کدوم کشوریم.

.

نتونستم پیداش کنم.

ترجمه: شی مورد نظر  بیش از یه متر با من فاصله داشت. حوصله نداشتم پاشم.

.

برای تمام کارهام یه دلیل منطقی دارم.

ترجمه: یه کم فرصت بده یه خالی بندی جور کنم

.

.

.

پ.ن. این متن با ای میل به دستم رسیده و نمی دونم نویسنده اش کیه.

 

دسته‌ها

