نگاشته شده توسط: مهروش داداشیان ساروی | دسامبر 4, 2010

چلو-چیکن برگر

می گه می خواد چیکن برگر رو با پلو بخوره. می گم نمی شه. می گه چرا؟

دهنم رو باز می کنم جواب بدم، ولی نمی دونم چرا.

می خوام بگم چون هیچ کس نمی خوره، فکر می کنم مگه مهمه دیگران چه می کنند؟ می خوام بگم چون هیچ کس نخورده تا حالا، فکر می کنم خب بالاخره باید یکی امتحانش کنه، می خوام بگم با هم جور در نمیاد، فکر می کنم چرا جور درنمیاد؟ چه فرقی داره با چلومرغ مثلا؟ می خوام بگم چه ربطی دارند به هم آخه…، فکر می کنم خب شاید هم ربط داشته باشند، دهنم رو می بندم.

می گه پرسیدم چرا؟

می گم هیچی، هیچ دلیلی براش ندارم، بخور.

آخر شب، اضافه های ته بشقابش رو که می خورم، فکر می کنم اصلا چطوره از این به بعد چیکن برگر رو با پلو بخوریم؟؟

Responses

  1. یه دونه عکس بذار از خودتون تو خونه جدیدتون پلیز

    • خونه مون هنوز خیلی خالیه.. می ذارم حتما
      می گم تو یه وقت توی فیس بوک نیایی ها!!؟؟؟

  2. :))))))

  3. دلم اون پست های بلندبالایی رو می خواد که وقتی می دیدمشون دلم ضعف می رفت از خوشی. برای بیشتر شدن لذت خوندن اون پست ها اول برای خودم چای می ریختم و به دل استراحت می نشستم و تو رو می خوندم..
    ازت می خوام حال و هوای اینجا رو عوض کنی… تو که مینی مال نویس نبودی آخه!!
    این همه تغییر و اتفاق فقط همین چند سطر؟؟؟؟
    بنویسس که حرف را باید زد!

    • الهی قربونت برم خودم درسته…
      سعی می کنم.. سعی می کنم..
      فقط به خاطر تو.

  4. مهروش عزیز اول از هر چیز خیلی خوشحال ام که به مقصد رسیدید. امیدوارم روزهای خیلی خیلی خوب و روشنی داشته باشید. یاد «21 راز زنانی که هر چه می خواهند…» افتاده ام که برایمان می نوشتید. یادش به خیر. کاش باز هم بنویسید.
    بعد اینکه حس فضولی ام می گوید که شما دوست دارید یا تصمیم دارید که به شغل خبرنگاری و عکاسی در امریکا بپردازید.
    هر تصمیمی که دارید صادقانه اگر بگویم گاه اندکی به شما حسودی می کنم. به اراده قوی تان. پاینده و خوشبخت باشید.

    • ممنون از آرزوهای خوبت عزیزم. اون رازها 9 تا بیشتر نبودند به جان خودم. چشم سعی می کنم ادامه ش رو بنویسم.
      از این حست خوب مراقبت کن. عجیب دارم به عکاسی فکر می کنم اما هنوز به هیچ کس اعلام نکرده م
      :-)

  5. خیلی باحال بود. چون دقیقا پسر من دیروز برای اولین بار پلو چیکن خورد و بعد به من گفت که خیلی خوشمزه بود!

  6. سلام خانوم. براتون خوشحالم. خیلی خیلی هم براتون خوشحالم. امیدوارم به آرامش مورد نظرت برسی.

  7. سلام مهروش جان
    آخرين باري كه خونه ايرن جمع شديم حسابي يادت كرديم و جات خالي بود . خدا رو شكر كه به سلامت رسيدين و اميدوارم از اين لحظه به بعد هرچي پيش مياد در عاليترين حالت باشه

  8. واقعا بعضی چیز ها توی زندگیمون هیچ دلیلی ندارن..بعد یکی مثل من به این حرف اعتقاد هم داره ها و سعی می کنه خیلی به این قراردادهای مزخرف پایبند نباشه اما گاهی می بینه که ناخود آگاه چطور راهشون رو به زندگیش باز کردن..باید دونه دونه حذفشون کنم!!

  9. حق با شماست 9 تا بودند.

  10. salam saravi kia jan
    khosh amadi khanoom jan
    man az khanandehaye ghadimi weblog shoma hastam.
    movafagho shad bashi.

  11. خوب دختر خاله اش هم خيلي مواقع همبرگر رو با پلو مي خوره خيلي هم دوست داره !

  12. برايتان خوشحالم و از صميم قلب آرزوي موفقيت و خوشبختي تان را دارم.

  13. سلام ساروی کیجا . امیدوارم هر جا که هستی سعادتمند و شاد باشی.
    قبلا براتون کامنت گزاشتم که من هم یک ساروی کیجا هستم. دوره دبیرستان یک همکلاسی داشتم که هم فامیلی شما بود اما اسمش رو یادم نمیاد . از اونجایی که خیلی دوست دارم از بروبچ قدیم هر چند کوتاه خبری داشته باشم گفتم شاید شما بشناسینش . متولد 56 بود و دبیرستان کوثر خیابون انقلاب سال اول و دوم باهم بودیم . فکر کنم اسمش مهرنوش بود. قدکوتاه و ریزنقش بود. اگر میشناسینش لطفا توی وبم کامنت بزارین. مرسی .


دسته‌ها

