نگاشته شده توسط: مهروش داداشیان ساروی | سپتامبر 28, 2010

ben nefret edioroum

بدم میاد از این هایی که توی محضر عقد می کنند و بعدش هم عروسی نمی گیرند.

بدم میاد از این هایی که سه ساعت آدم رو وا می دارند ای میل و نصف کنتاکت های اینترنتی ش رو براشون یادداشت کنه، بعد هیچ وقت تماس نمی گیرند.

بدم میاد از این هایی که وقتی بهشون تکست می دی، فوری بهت زنگ می زنند.

بدم میاد از این هایی که همیشه یک خنده ی ابلهانه ی گوسفندی روی لبشونه.

بدم میاد از این هایی که چشمشون توی مانیتور می چرخه و دستشون کلیک می کنه و می گن: بگو، گوش می کنم.

بدم میاد از این هایی که تا می بینی شون می پرسن: چاق نشدم؟ لاغر نشدم؟

بدم میاد از این هایی که وقتی ازشون می پرسی چند سالته، می گن: چند سال بهم میاد؟

بدم میاد از این هایی که هنوز هر اتفاق بی ربطی رو به جنبش مرده ی سبز وصل می کنند.

بدم میاد از این هایی که توی mp3 پلیرشون پر از ساسی مانکن و بر و بکسه اما توی فیس بوک فن شجریان می شن.

بدم میاد از این هایی که وسط مهمونی می خوان سریال تلویزیونی تماشا کنند.

بدم میاد از این هایی که زنشون محجبه است و خودشون کراوات می زنند.

بدم میاد از این هایی که آستین کوتاه می پوشند و روسری هم سرشون هست.

بدم میاد از این هایی که حتا وسط مهمونی کالری هر غذایی رو حساب می کنند.

بدم میاد از این هایی که کیفشون لویی ویتانه روسری شون گوچی کفششون ورزشی.

بدم میاد از این هایی که وقتی کسی پیششونه توی تلفن با زنشون مهربون و سرحال حرف می زنند وقتی تنهان بی حوصله.

بدم میاد از این هایی که نیمه شب دنبال کانال ها و سایت های هاردپورن می گردند.

بدم میاد از این هایی که وقتی همه ی جمع چلوکباب می خوان هوس پیتزا می کنند.

بدم میاد از این هایی که دائم به خاطر توالت رفتن و تلفن کردن و خرید شخصی کردن غیب می شن و همه رو معطل می کنند.

بدم میاد از این هایی که وقتی می گی از قید هر دینی آزادی سه ساعت چونه می زنند که آدم به «افسار» نیاز داره.

بدم میاد از این هایی که هر چیزی رو فقط وقتی زیبا می دونند که قیمتش گرون باشه.

وای…

امشب هی عکس نگاه می کنم و هی از همه بدم میاد.

Responses

  1. بدم میاد از این هایی که چشمشون توی مانیتور می چرخه و دستشون کلیک می کنه و می گن: بگو، گوش می کنم.
    this is sooo meeeeee

  2. من توشون نبودم یعنی؟:)

  3. سلام
    من تازه وبلاگ شما رو خوندم متوجه شدم كه شما تركيه هستيد راهنمايي مي خواستم .مي خوام با همسرم بيايم سه روز استانبول و مي خواستم جاهايي كه مي شه لباس و … خريد ولي خيلي گرون نباشه و بشه سوغاتي هم داد اگه امكان داره معرفي كنيد. جايي مشابه بازار تهران هست يانه؟ چون جيبمون هم كم پوله ولي ديگه بعد چند سال خون دل خوردن داريم ميريم مثلا ماه عسل. و چند جايي كه ديدني تر باشه چون وقتمون هم كمه در حقيقت دو روز و نصفي. تو اينترنت هم چك كردم چند جا رو در آوردم ولي از يك نفر ساكن هم خواستم سوال كنم .اگر وقت داشتي لطف مي كني جواب بدي. ممنونم

  4. واااااااااااااااااااااااااااااااااااي چقدر محشر بود!
    منم بدم مياد از اينايي كه گفتي و يه «اينايي» هاي ديگه!!
    مثلا بدم مياد از اينايي كه تو عروسي با مانتو و روسري ميرقصن.
    بدم مياد از اينايي كه تنها تغييري كه تو آدم حس ميكنن لاغر شده يا نشدنه!
    بدم مياد از اينايي كه چادر ميذارن روسريشون وسط سرشونه.
    بدم مياد از اينايي كه رو ميگيرن لاك قرمز هم ميزنن!!!
    .
    .
    .

  5. با اکثرشون موافقم اما خوشم میاد به یکی تکست بزم اون بهم زنگ بزنهههههه حال میده

  6. ميگم چطوره يك پست هم درباره خوشم مي آد هايت بگذاري تا همه ابعاد وجوديت رو بهتر درك كنيم ! تازه از بعد روانشناسي هم كلمات مثبت تاثيرگذارترند…………..

  7. خب خدا رو شکر جز یه مورد گویا بقیه اش به من مربوط نمی شه . اون یه موردم به جون خودم قول می دم ترکش کنم . از من بدت نیاد . باشه ؟

  8. ایضا کسانی که تا آدمو می بینن می گن چاق شدی لاغر شدی
    به شما ها چه مربوطه!! چه چاقی چه لاغری

  9. وای اینجا لایک نداره ؟

  10. واااای!!این چاق نشدم ، لاغر نشدم..آستین کوتاه و روسری..فکر کنم نصف عمر طبیعی م رو به خاطر حرص خوردن از این آدما از دست داده باشم!!

  11. salam akhe man nemifahmam che eshkali dare ke adam faghat aghd koneh va nakhada aroosi begire yani kheili zae hastesh injoori:)

    • نه اصلا ضایع نیست، ولی قبول کن که اگه فقط بخواد عقد کنه دیگه انصافا نباید عقد رو توی محضر بگیره.
      اصلا من با عقد در محضر کلا مخالفم. جمله ی بعدیش خیلی مهم نیست. به نظر من عقدی که عروس و همه ی مهمون ها با مانتو روسری باشند و سفره ش رو عروس انتخاب نکرده باشه و نون توی سفره اش سنگک تازه نباشه و بلافاصله بعد از امضا هم همه باید از پای سفره ی عقد پاشند بدوند بیرون، چون یکی دیگه می خواد بیاد عقد کنه، اصلا برگزار نشه بهتره.

  12. سلام سارویكیجا اومدم دوباره اینجا تا از لیدی جین به خاطر دعایی كه در حقم كردند بسیار بسیار تشكر كنم لیدی جین لطفا یاز هم از این دعاها بفرماییدهمون دعایی كه در پست مثنوی شرمساری در قسمت كامنت ها كرده بودند

  13. منم مشمول مورد آخرم! چیزهای گرون به نظرم خوشگلترند…

    • خودم هم مشمول مورد آخر هستم، تازه فقط قیمت هم نه، مارکش هم برام مهمه، اما یک وقت هایی طرف این قدر شوره که مثلا دو ساعت از یک چیزی تعریف می کنه، بعد که قیمتش رو می فهمه یک هو نظرش عوض می شه.
      ما لااقل اگه از یک چیزی خیلی خوشمون اومد بعد فهمیدیم ارزونه می گیم وای چه خوب که یک چیز به این خوشگلی و با کیفیت خوب، قیمتش هم خوبه، نه این که یک هو نظرمون 180 درجه تغییر کنه.
      هان؟؟

  14. چقدر قشنگ چیزهایی رو که یک عمر مخواستم بگم و نمیدونستم چی بگم مختصر ومفید گفتی اخیییییییییش]

  15. خداییش دمت گرم.ای ول.خیلی با حال نوشتی.در مورد دخترا که حجابین و بی حجابن.امیدوارم دختر زیاد از حرفم بدشون نیاد ولی من بهشون میگم (سانسور شد).بدم میاد از دخترایی که یه لباسایی می پوشن…… بعد وقتی بهشون میگی سلا!!!!فورا میگن برو آشغال عوضی،ما از اون آدما نیستیم که تو فکر میکنی!من هنوزم نفهمیدم که باید به چشم فاطمه زهرا بهشون نگاه کنم یا………..
    البته تا حالا به هیچ دختری پیشنهاد ندادم فقط و فقط به این دلیل که اکثرا ضاهرشون با گفتارشون و چیزای دیگشون یکی نیست.یه جورایی نمی خونه.
    من خودم یه پسرم.اهل بانه(شهری از توابع کردستان ایران)اینقد با این مسائلی که گفتی مشکل دارم که نگو.منم از همشون بدم میاد.باهات حسابی موافقم.(اصلا کی میتونه موافق نباشه؟)
    بعدا بیشتر به وبلاگت سر میزنم.الانم حیفم اومد ازت تعریف نکنم

    • لطف می کنی که بعدا سر می زنی ولی لطف هم بکن جوری کامنت بگذار که من مجبور به سانسور نباشم

  16. بذار یدونه شعر بخونم:

    «المقدمة في الشروع دیدگاه»

    بیا بریم دشت
    کدوم دشت
    همون دشتی که خرگوش خواب داره
    ای وله
    بچه صیاد به پایش دام داره
    ای وله
    بچه صیدم را مزن
    خرگوش دشتم را مزن

    خواب خرگوش به خواب یار میماند وله ی
    خواب خرگوش به خواب یار میماند وله ی

    بیا بریم کوه
    کدوم کوه
    همون کوهی که اهو ناز داره
    ای وله
    بچه صیاد به پایش دام داره
    ای وله
    بچه صیدم را مگیر
    خرگوش دشتم را مگیر
    اهوی کوهم را مگیر
    خال اهو به خال یار میماند وله ی
    خال اهو به خال یار میماند وله ی

    بیا بریم باغ
    کدوم باغ
    همون باغی که قمری تاب داره
    ای وله
    بچه صیاد به پایش دام داره
    ای وله
    بچه صیدم را مزن
    خرگوش دشتم را مزن
    اهوی کوهم را مزن
    قمری باغم را مزن
    چرخ قمری به چرخ یار میماند وله ی
    چرخ قمری به چرخ یار میماند وله ی

    بیا بریم کوه
    کدوم کوه
    همون کوهی که عقاب تاب داره
    ای وله
    بچه صیاد به پایش دام داره
    ای وله
    بچه صیدم را مزن
    خرگوش دشتم را مزن
    اهوی کوهم را مزن
    قمری باغم را مزن
    چنگ عقاب به چنگ یار میماند وله ی
    چنگ عقاب به چنگ یار میماند وله ی
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    نتیجه گیری بی ربط احتمالی:

    ببینم منظورتون اینه که: » از نحوه رفتارهای ایرانی جماعت خسته شدم»
    یا اینکه
    از کل این دنیا خسته شدم. میخواهم به آغوش گرم یک مادر خوب و مهربان پناه ببرم؟

    • این ها فقط به ایرانی جماعت مربوط نمی شه. مثلا توی ترکیه یک عده هستند که دامن خیلی کوتاه می پوشند با تاپ، اما موهاشون رو (فقط موها و نه گوش و گردن) زیر روسری می پوشونند.
      اما مورد دوم به کلی منتفیه.
      :-)

  17. to cheghad manfoori dokhtar!

    • به چنین آدمی نمی گن «منفور»، به چنین آدمی که من در این پست باشم می گن «متنفر». تو چقدر فارسی و عربی بلدی دختر.

    • man daghighan manzooram manfoor bood yani to cheghdr mojood nefratangizi hasti ba tavajoh be neveshtehat albateh

    • عجب.. یعنی از سوسک هم نفرت انگیزتر؟؟
      حالا خب تو اینجا چه کار می کنی؟ آدم نفرت انگیز رو دوست داری؟ خودش برات جذابه؟ از نوشته هاش خوشت میاد؟ پس چرا به کسی که دوستش داری و برات جذابه و هر روز میای سراغش می گی نفرت انگیز؟
      نه؟ بدت میاد؟ حالت بد می شه از خوندن نوشته هاش؟ پس چرا نمی ری دکتر؟
      می دونی من سیرابی شیردون دوست ندارم، اگه یه وقتی پیش بیاد که یک هفته پشت سر هم برم کله پزی و سیرابی شیردون سفارش بدم و بعد بنشینم نگاهش کنم و غر بزنم یا بخورم و بالا بیارم، خب می رم پیش روان پزشک، می گم «دکتر جان من فکر می کنم که یا «خودآزاری» گرفته ام یا زده به سرم، هر روز می رم سراغ یه چیزی که ازش نفرت دارم». خب تو هم همین کار رو بکن عزیزم، بهتر از اینه که من نفرت انگیز حال به هم زن با دمپایی بزنم توی سرت که ریقت دربیاد.
      راستی کی سوسکت کرده؟

  18. تا حالا ازم می پرسیدند چند سالته می گفتم چند سال بهم می یاد ( یعنی من روم سیاه روم به دیوار روم به هر جا شوماب گی هوو جان )

  19. واي چه جالب خيلي باهتون موافقم دقيقا» از (همه) چيزهايي كه گفتين منم چندشم ميشه

  20. ساروی نازنینم سلام
    چه باحال این پست رو شروع کردی و چه بامزه تمومش کردی . آفریییییییییییییییییییییییییین به تو


دسته‌ها

