نگاشته شده توسط: مهروش داداشیان ساروی | اوت 20, 2010

برنامه – 116

کار دارم در حد تیم ملی، اما چه می کنم هر روز؟؟؟؟؟؟؟ بگم؟؟ بگم؟؟

می نشینم زل می زنم به مانیتور و هیچ کار خاصی هم در اینترنت انجام نمی دم.

آخرین بار که اینجا برنامه نوشتم برای جشن تولد دخترک آماده می شدیم. در تمام این مدت بلاگفا رو به سختی می تونستم باز کنم. تقریبا هر بار ارور می داد. نمی دونم برای من این طور بود یا برای همه؟؟

به شدت و حدت کار دارم برای انجام دادن، و به شدت و حدت دلم می خواد برنامه بنویسم اینجا، اما بعد از این همه وقت نوشتن در این وبلاگ، هنوز نمی دونم چطور بنویسم راحت ترم، هفتگی، ماهانه، روزانه…

در این لحظه به شدت دلم می خواد با جزییات بنویسم:

تمیزکاری:

کی بورد لپ تاپم – کف آشپزخونه – اتاق دخترک – تراس – روی میز ناهارخوری – روی کابینت – سینک – کلید و پریزها – اطراف دستگیره ی درها – دیوارها در جاهایی که دخترک شیطونی کرده – شستن لباس ها

جمع آوری:

لباس های دور ریختنی دخترک – اسباب بازی های کهنه – لباس های دور ریختنی خودم – لباس زیرهای کهنه – ادویه هایی که می شه برد – یادگاری سفرهای گوناگون – لوازم جانبی کامپیوترها – گردنبندها و گوشواره های خودم – خالی کردن چمدان خودم و دخترک – چیدن لباس های نوی مربوط به فصل آینده در چمدان ها

خرید:

دو تا شلوار جین آبی و مشکی برای خودم (پیش از این که حراج مارکز اسپنسر تموم بشه) – شلوار جین و لباس زیر برای دخترک (پیش از این که حراج ال سی وایکیکی تموم بشه) – شلوار جین برای قهرمان (پیش از این که حراج کالینز تموم بشه) – کفش برای خودم (واجب نیست، اگر در حراج ها چیز خاصی دیدم) – کیف پول لویی ویتان damier سفید برای کیف جدیدم – احتمالا یک چمدان دیگه برای دخترک

تعمیر:

زنجیر طلای دخترک – دستبند نقره ی دخترک – طناب رخت

آشپزخونه:

پختن مواد غذایی انبار شده شامل حبوبات، رشته، ورمیشل، ماکارونی، مانتی، برنج، کنسرو ماهی تن، سوپ آماده، کشک، مربا

شخصی:

آرایشگاه برای مانیکور و اگر فرصت شد پدیکور – آرایشگاه برای فر یا ویو کردن موها یا دوباره بافتن – بررسی لوازم آرایش و خرید موارد مورد نیاز – استفاده ی منظم از مرطوب کننده ی نیوآ – استفاده ی منظم از کرم دکتر شولز برای پاشنه ی پاها – استفاده ی منظم از تقویت کننده ی ناخن –

روابط عمومی:

میزبانی از خبرنگار n.Tv روز 21 آگوست – ست کردن قرار با سهیل، شهروز و فرزانه برای همان روز

اینترنت و لپ تاپ:

عوض کردن تم گوگل کروم لاگ خودم – درست کردن بروزر اینترنت لاگ دخترک – روشن کردن پرنتز کنترل بروزر لاگ دخترک – پیدا کردن بک گراند وینکس برای لاگ دخترک – عوض کردن بک گراند لاگ خودم از لویی ویتان صورتی به لویی ویتان قهوه ای – تکمیل پروفایل هایم در سایت های گوناگون (دیگ – فلیکر – فلیکستر – نتلوگ – مای اسپیس – …) – بررسی و ادیت کنتاکت های ای میل یاهو (از 650 بیشتر شده) – اکسپورت کنتاکت های ای میل یاهو به جی میل و هات میل – انتقال آرشیو وبلاگ دخترک – دیلیت کردن وبلاگ های موردی – ادغام وبلاگ خانه دار با برنامه ریزی (داوطلب پذیرفته می شود) – دیدن فیلم های زرتشت در یوتیوب و ارسال نقد برای دکتر م. – تصمیم گیری نهایی برای شرکت در کارگاه آن لاین روزنامه نگاری تلویزیونی – ارسال تعدادی از عکس های دخترک برای ماماش جون – تست کانکشن با اسکایپ مامی که ببینیم بالاخره وب کمش درست شد یا نه – آپلود عکس در فیس بوک دخترک – بالا بردن پرایوسی فیس بوک دخترک – بالا بردن پرایوسی اسکایپ دخترک – ست کردن یاهو میل لاگ دخترک روی ای میل خودش – انتقال نوشته های نانی و نی نی به وبلاگ خودم – پاسخ به ای میل جمشید-چ در فیس بوک – تکمیل گردآوری عکس های اینترنتی که دوست دارم – انتقال فیلم های ایرانی و کارتون های دخترک از هارد شماره 3 به هارد اکسترنال خودم

دسته‌ها

