نگاشته شده توسط: ساروی کیجا | ژوئن 3, 2010

قهرمان باس..

در راستای این موج نوشته هایی که با «مرد باس..» و «زن باس..» در گودر شر می شوند، به قهرمان می گم «مرد باس حتا اگر روز زن اسلامی را قبول ندارد برای زنش قلک انگلیسی* بخرد»، قهرمان می گه «من نمی فهمم سالی چند تا روز زن و روز مادر هست؟ روز زن اقوام مایایی رو هم باید جشن بگیریم؟ یک روز رو مشخص کنین هر کار می خواین بکنین توی همون روز بکنید دیگه…من توی همین شهر تا حالا چهار تا کادوی روز زن برات خریدم!!!!»

.

.

* قلک انگلیسی یک قلک خیلیییییییییی خوشگل است به شکل باجه های قرمز تلفن در لندن. اسمش این نیست. من بهش می گم قلک انگلیسی که با قلک های دوست داشتنی دیگرم، مثلا قلک خوکی، اشتباه گرفته نشه.

.

.

پ.ن. هشتم مارس، روز جهانی زن، قرار بود فقط شام بریم بیرون ولی چون خیلی بابت مسدود شدن وبلاگم غصه خوردم صاحب یک گوشی نوکیا N96 شدم.

.

.

پ.ن.2. من اصولا قلک دوست دارم.

دسته‌ها

