نگاشته شده توسط: مهروش داداشیان ساروی | مارس 10, 2010

و روز مبادا فرا رسید

در 6 آگوست 2007، 15 مرداد ماه دو سال پیش، این وبلاگ را ساختم تا نام ساروی کیجا در وردپرس محفوظ بماند و گذاشتمش برای روز مبادا.

و روز مبادا در 16 اسفند امسال، 8 مارس 2010 فرا رسید.

وبلاگ ساروی کیجا که معمولا چیزی فراتر از روزمرگی های زنی معمولی نبود، از نظر برادران ارزشی جمهوری اسلامی خطرناک تشخیص داده شد و به دستور مقامات قضایی مسدود گشت.

به گمانم سوگ دو روزه بس بود. حتا زیاد هم بود. به قول دوست نازنینم الهام، وبلاگم را بستند، دستم را که نشکستند.

ساروی کیجا هنوز هست.

 

Responses

  1. این هم روی بقیه ی هزینه هایی که دادید.

  2. غمگنانه آدرس ساروی کیجا را ویرایش کردم.
    به انتظار نوشته هایت هستم.

  3. سلام. خیلی خوشحال شدم که شما رو پیدا کردم. :) نوشته هایتان را بی نهایت دوست دارم.


دسته‌ها

