نگاشته شده توسط: مهروش داداشیان ساروی | ژوئن 15, 2009

مشکل چیست؟

ملت عزیز همیشه در صحنه، جدا برای شما متاسفم که همیشه لایق دیکتاتوری هستید. اگر قرار است پیش‌رفت کنید باید یکی با دیکتاتوری هلتان بدهد و برایتان راه‌آهن و دانش‌گاه بسازد، و اگر قرار است درجا بزنید نیز باید یکی با دیکتاتوری جلویتان سد بسازد و وادارتان کند خودتان دیوار سد را بالا ببرید.

دم از انقلاب سبز و جوانان و فریادهایتان می‌زنید؟ چرا به یاد نمی‌آورید که تا وقتی با فریاد « الله اکبر » می‌خواهید انقلاب کنید، به جای اولتان بازمی‌گردید؟ فکر می‌کنید انتخاباتی که توسط رهبر معظمتان تایید شده، همان رهبری که با حضور هشتاد و پنج درصدی‌تان تاییدش کردید، حالا ابطال می‌شود؟ فرض کنیم بشود، اصلا آقای موسوی رییس جمهور بشود، مگر آقای موسوی کیست؟ یکی از فرزندان انقلاب، پیرو راستین خط امام، کسی که برای اولین بار پیشنهاد داد خانم‌ها فقط مانتوی سیاه و قهوه‌ای و خاکستری و سورمه‌ای بپوشند، کسی که هنوز هم مهم ترین برنامه‌ای که در تبلیغات برای انتخاب شدنش مطرح می‌کند پیروی از خط امام است، و فرض کنیم آقای موسوی رییس جمهور بشود، چه کسی حکم تنفیذش را به دستش می‌دهد؟ چه می‌گویید؟ کجای کارید؟

توجه داشته باشید به همان شیوه‌ای که برایتان کپی همه چیز را ساختند، کپی ابی و داریوش، کپی فیلم‌های هالیوودی، کپی fashion show، کپی آب‌جو، حالا برایتان کپی انقلاب مخملین را می‌سازند، بفرمایید انقلاب کنید، بعد یکی از فرزندان انقلاب را بنشانید به جای یکی دیگر از فرزندان انقلاب. بعد شاد باشید که همسر رهبر جدیدتان به قول خودش «روشن‌فکرترین زن ایران» است، چون زیر چادرش روسری گل‌گلی به سر می‌کند و با داشتن دکترای سیاسی، مهم‌ترین دلیلش برای رای آوردن این است که «من لرم پس موسوی داماد لرهاست پس لرستان به دامادش رای می‌دهد پس اگر نداده یعنی تقلب شده است».

شما اصل مطلب را در نظر نمی‌گیرید، موسوی می‌گوید «من رییس جمهور واقعی هستم». رییس جمهور منتخب شورای نگهبان به همین سادگی می‌شود رییس جمهور واقعی. اصلا فکر کرده‌اید که موسوی نیز یکی از چهار نفری است که از میان ٢۴٠٠ نفر ثبت‌نام‌کننده برای کاندیداتوری، تایید شده است؟ آیا حواستان به این نکات هست؟ ضرب‌المثل «سگ زرد برادر شغال است» برایتان آشنا نیست؟ یعنی مشکل شما فقط با شخص احمدی‌نژاد است؟ همین که نباشد همه‌ی مشکلات و مسائلتان حل می‌شود؟ مثلا با اصل «التزام عملی به ولایت مطلقه‌ی فقیه» مشکلی ندارید؟ می‌دانید خود اسلام «التزام عملی» ندارد و فقط به گفتار است، یعنی اگر بگویید «اشهد ان لا اله الله» کافی است؟ یعنی با مفاد قانون اساسی مشکل ندارید؟ به همین راحتی به حواشی پرداختید و اصل را از یاد بردید؟ یا واقعا با اصل موضوع هیچ مشکلی ندارید؟

چه بگویم، بالاخره به قول کیهان «همه آمدند، لبیک بزرگ مردم به رهبری» و به قول آقای خامنه‌ای «با تایید هشتاد و پنج درصد مردم دهه‌ی چهارم را آغاز کردیم». بله، احتمالا با مسائل اصلی نظام اسلامی مشکلی ندارید. مشکل شما شکل و شمایل احمدی‌نژاد است. خوب یادم هست وقتی احمدی‌نژاد انتخاب شد و من نوشتم «این آدم نماینده‌ی ملت زیبای من نیست»، آمدید به من اعتراض کردید که «مشکل تو قیافه‌ی این آدم است؟». سخت نیست پیش‌بینی این که چهار سال دیگر من دارم حرف دیگری می‌زنم و شما همین حرف‌های امروز من را تکرار خواهید کرد.

 

 

 

دسته‌ها

