نگاشته شده توسط: مهروش داداشیان ساروی | آوریل 19, 2009

ساروی‌کیجا خرید عید می‌کند …

می‌گم وای .. هم‌چین پول خرج کرده‌م انگار نه انگار که تازه عید بوده .. یکی نیست به من بگه مگه تو تازه خرید عید نکرده‌ای ..

می‌گه خب لابد خرید عید نکرده‌ای دیگه .. ما چه می‌دونیم ..

حالا من چی خریده‌ام پیش از این گفت‌وگو ؟

یک پوستر تینکربل برای اتاق دخترک ، یک آویز مسخره‌ی شیشه‌ای پیچ‌پیچی آبی که هی دور خودش می‌چرخه برای اتاق دخترک ، یک زیرپوش با تصویر کیتی برای دخترک ، یک کیف پول ارزون‌قیمت صورتی با نقش قلب برای بازی دخترک ، یک کتاب کاردستی برای دخترک ، یک بسته بیسکوییت کاکائویی برای دخترک ، یک گردن‌بند مروارید ارزون‌قیمت برای بازی دخترک ، یک عروسک گربه که میومیو می‌کنه برای دخترک ، دو تا مداد با نقش مک‌کویین برای باربد و سامی و یک انگشتر بدلی برای خودم .

حالا هی شماها برید به عنوان خرید عید برای خودتون و بچه‌هاتون کفش و لباس بخرید .

.

.

.

.

.

پ.ن.١. ای ملت همیشه در صحنه ، ای مهرنوش ، این پست ربطی به بازار ترکمن‌ها نداشت ، همین جوری یک ددر معمولی در اواخر فروردین بود .

پ.ن.٢. ای ملت همیشه در صحنه ، ای صفا ، من خرید عید کرده بودم ، طرف کنایه زد که لابد نخریده‌ای .

پ.ن.٣. ای ملت همیشه در صحنه ، لطفا موضوع اصلی رو دریابید که همانا شنیدن این گوشه و کنایه بود که « لابد خرید عید نکرده‌ای دیگه .. ما چه می‌دونیم .. » ، اون هم بعد از خریدهایی به این مزخرفی .

پ.ن.۴. یعنی من بد می‌نویسم یا شماها با عجله می‌خونید و با عجله قضاوت می‌کنید و با عجله کامنت می‌گذارید ؟

پ.ن.۵. ای خدا از دست شما که همیشه وقتی خانه از پای‌بست ویران است شما در بند نقش ایوانید .

 

 

 

دسته‌ها

