نگاشته شده توسط: ساروی کیجا | ژوئن 15, 2008

Me again

1- سلام‌علیکم .. سلام‌علیکم .. به‌به .. به‌به .. خیلی ممنونم …

2- ما همین دور و برها زیر سایه‌ی شما آفتاب می‌گرفتیم . ببخشید اگه مصدع اوقات شدیم . یا نشدیم .

3- جشن تقدیر از وبلاگ‌نویس‌ها هم برگزار شد ، مشکلش فقط این بود که از انواع و اقسام رجال سیاسی و مقامات شهرداری و اعضای شورای شهر و آقای ابطحی و رضا کیانیان و مدیران پرشین‌بلاگ و سروش صحت و فخرالسادات محتشمی‌پور و دست‌اندرکاران فیلم دایره زنگی و امپکس و نودال و خانواده‌ی محترم رجبی تقدیر شد ، بعد یادشون افتاد شش تا وبلاگ‌نویس رو بدون ذکر نام ! دعوت کنند و به قول آلوچه خانوم بگن تقدیر .. تقدیر ..

4- این هم لینک تقدیرنشان شدن ما .

5- ببین آقای کوشنده ، من هنوز هم تو رو می‌کشم ..

6- پیرو بند 4 ، این جناب در نهایت کوشش ! علاوه بر تمام اشتباه‌هایی که در زمان خوندن تمااااااااااااام متن‌های معرفی تماااااااااااام آدم‌ها مرتکب شد ، به من هم گفت سارویی کیجا (sarooyi kija) ، در حالی که نصف ژن‌های خودش مال خاک پاک مازندرانه .

7- گل سرسبد سوتی‌های مراسم ، سرکار خانم محمدی ، مجری تلویزیون و مجری مراسم بود که وبلاگ « من و ام‌اس » رو معرفی کرد و در زمان اهدای جایزه صاف به ویولت که روی ویل‌چر نشسته بود نگاه کرد و گفت « خانم ویولت که در سالن تشریف دارند ، نمی‌دونم چرا خودشون نیامدند بالا و نماینده فرستادند … » ، و پس از کمی سکوت ادامه داد « چرا خودشون نمی‌آن بالا ؟ » ، و پس از کمی سکوت گفت « خودشون نمی‌خوان بیان بالا ؟ »

8- آها .. آره .. باشه می‌گم . یک ربع سکه و یک فلش‌مموری به ظرفیت یک گیگ و چند تا سی‌دی موسیقی پاپ و یک کتاب شعر .

9- در این لینک می‌بینید که ساروی‌کیجا در نظرسنجی پرشین‌وبلاگ رتبه‌ی سیزدهم و آلوچه‌خانوم عزیز دل رتبه‌ی بیست و ششم رو کسب کرده‌اند .

10- در این لینک هم می‌بینید که ساروی‌کیجا رتبه‌ی سوم است که بعد چون رتبه‌ی دوم به بخش ویژه‌ها رفت ، ساروی‌کیجا هم به رتبه‌ی دوم رفت ، و نیز می‌بینید که یسنا رتبه‌ی بیست و نهم است .

11- من متعلق به همه‌ی شما هستم ، فقط خسته‌ام .

12- به دلایلی احساس looser بودن بهم دست داده شدید !!

13- واژه‌ی آریایی باید در حیطه‌ی فرهنگ به کار بره نه در حیطه‌ی نژاد . جالبه ، نه ؟ آریا در فارسی ساسانی به کسی گفته می‌شه که آزاده و نجیب و شریف باشه .

.

.

.

.

.

پ.ن. بابا جان ‌، من بعدا یک بند به این نوشته اضافه کردم ،‌ یادم رفت پیرو بند ۴ رو بکنم پیرو بند ۵ . نکشین منو . من هم قول می‌دم آقای کوشنده رو نکشم .

 

دسته‌ها

