نگاشته شده توسط: ساروی کیجا | ژوئن 1, 2008

برات می‌میرم وای ..

– ملت ، من راه حل مشکل کم‌آبی رو پیدا کردم . لطفا هر کسی توی هر شهری هست که دچار خشک‌سالی شده یک زنگ به من بزنه ، من می‌رم توی شهرشون ماشین رو می‌برم کارواش ، قول می‌دم که همون شب بارون بباره ،‌ حتا اگه شده ١/٠ میلی‌متر .

– این یعنی چی که من ١ خرداد ژوژمان پایان ترم داشتم و به عناوین مختلف تا امروز به تعویق افتاده و هنوز هم کارم کامل نشده ؟

– مدیر عزیزم در این سه روز باقی مانده تا ertehal holiday در مرخصی به سر می‌بره . صبح یک جورهایی در مایه‌های « حال می‌کنیمممممم .. » اومدم سر کار و چشمم افتاد به حجم کارهایی که برام گذاشته که وقتی برگشت تحویلش بدم . بنابراین تبدیل شدم به چیزی در مایه‌های دپرس می‌شویمممممم ..

– چه حالی می‌شین اگه ساعت ۲۵/۷ صبح کامنت کوکب خانم رو بخونید که نوشته « قربونت می‌شم من .. برات می‌میرم وااای برات می‌میرم » و از اون پس این بند تنبون هی توی سرتون کش بیاد و بخوره این ور و اون ور ؟

– هیچ دقت کرده‌اید که برای واژه ی دیکته / املا ، جایگزین فارسی نداریم ؟

.

.

.

.

.

پ.ن. ژوژمان تلفظ فرانسوی جاجمنت انگلیسی است . در دوره‌های آموزشی معماری ( دانش‌گاه / کالج / موسسه ) به زمان ارائه‌ی پروژه گفته می‌شه .

دسته‌ها

