نگاشته شده توسط: ساروی کیجا | مه 29, 2008

مهمل

من از خوندن این متن خیلی لذت بردم :

سلام٬

می دانم که اینجا را نمی خونی٬ هیچ وبلاگی نمی خونی٬ هیچ مجله و کتابی نمی خونی٬ حتی آواز هم نمی خونی!!

خوبی؟

از احوالات ما اگه خواسته باشی٬ خوبم. دیگه آن دختر ابرو برنداشته دبیرستانی نیستم که می ترسید از اینکه تو چه می بینی. کلی خوشگل شدم.

 دیشب ولی آمده بودی به خوابم. شبیه همان قدیما٬ یه کم چاق بودی با یه شلوار کتان و پیرهن مردانه از کنار ماشین رد شدی گفتی: «سلام٬ مریم»

یه حفره به اندازه حجم تو٬ تو دل من ایجاد شد. خواب بودم ولی.

به هوای پارکینگ از بابا راجع به تو سوال کرده بودم. گفت هنوز مشغول ماشین بازی هستی. گفت تو خیلی مهملی. ….

وقتی دوباره تونستم بشنوم داشت می گفت اگه کسی اینجا دانشمند نشه٬ کم لطفی است.

تو چرا دانشمند نیستی؟ تو چرا مهمل شدی؟ چرا با اینکه لات و پوت بودی با من مودب و مهربان بودی؟

تو چرا پرورش اندامی شدی با تی شرت تنگ؟

تو تنها لات مهملی هستی که من سکوت می کنم درباره اش.

چرا آن روز خرداد بود یا اردیبهشت خریدهای مامان را تا بالا آوردی؟

 هنور موقع رانندگی به آیینه بغل نگاه می کنم ببینم پشت پنجره هستی یا نه؟

من خوبم٬ فقط تو آمده بودی به خوابم. تو خیلی وقت است دست از سر من برداشتی٬ من هنوز دست از سر خودم برنداشتم.

من البته دیگه هیچ وقت با تو نخواهم بود٬ ولی تو همیشه با من هستی وقتی اینگونه به خوابم می آیی. من دیگه هیچ وقت دستت را نمی گیرم و نگاهت هم نمی کنم. دنبال دیدنت هم پشت پنجره کمین نمی کنم.

من خوبم٬ از تو به یه خاطره یاد می کنم. ولی تو آمده بودی به خوابم.

 تو که اینجا را نمی خوانی٬ شاید برات نامه فرستادم شاید تو خواندی شاید کتاب هم خواندی شاید دیگه مهمل نبودی.

.

.

.

پ.ن.١. از وبلاگ شاید حرفی دیگر

پ.ن.٢. این رو می‌خونید یاد نوشته‌های من نمی‌افتید ؟ 

 پ.ن.۳. عاشق این کامنت شدم : با سلام حضور شما . به اطلاع می رساند ، وبلاگ ساروی کیجا در نظرسنجی پرشین بلاگ حائز رتبه دوم گردید . خواهشمند است جهت هماهنگی برای دریافت جایزه و شرکت در مراسمی به همین مناسبت تا تاریخ 12 خرداد 1387 همه روزه از ساعت 16 تا 19 با شماره **** تماس حاصل فرمایید . باتشکر . اقلیما پولادزاده ، مدیر روابط عمومی پرشین‌بلاگ

دسته‌ها

