نگاشته شده توسط: ساروی کیجا | آوریل 20, 2008

محض خالی نبودن عریضه

– هیچ‌کس ، توی تاریکی شب ، با چراغی به سراغم نرسید …

– فیلم دیدنم اصلا انتخابی نبود . یک دنیا کار داشتم که برای کلاسم انجام بدم ( هم تمرین‌ها و هم پروژه‌ی پایان ترم ) و همین جور که ولو بودم روی کاغذها و خط می‌کشیدم هر فیلمی رو که قهرمان می‌دید من هم تماشا کردم . مثلا  the water boy که واقعا جفنگ اما خنده‌دار بود . فیلم تیم‌برتونی sleepy hollow با بازی جانی دپ عزیزم که خواب رو از چشمم ربود . فیلم the merchant of Venice با بازی ال‌پاچینو که خیلی قشنگ بود . آها دوباره فیلم Harry Potter and the Order of the Phoenix  رو دیدم . فیلم stargate ایرادهایی داشت اما خیلی خیلی قشنگ بود . فیلم dracula فوق‌العاده بود . دیگه یادم نیست .

– یک نونوایی توی شهرک غرب یک تابلو به شیشه زده که « ما آرد را به قیمت کیلویی 340 تومان می‌خریم » و نون سنگک رو می‌ده 1500 تومن . مشتری هم داره .

– من این بند بالا رو شنیدم‌ها ، خودم ندیدم .

– پول پول پول .. money money money …

– این بند بالایی رو با آهنگ 5 joniors بخونید .

– چه بده آدم هزار تا حرف داشته باشه یکی‌اش هم یادش نیاد .

– پلان می‌کشم .. با راپید فیکسش می‌کنم .. کف‌سازی می‌کنم .. مبله می‌کنم .. نورپردازی می‌کنم .. رنگ می‌کنم .. پرسپکتیو می‌کشم .. رنگ می‌کنم .. می‌چسبونم روی مقوا .. می‌برم برای کورکسیون .. استاد می‌گه ورودی بزرگه ، اندازه‌ی یکی از اتاق‌خواب‌هاست ، رده !!

– پلان می‌کشم .. با راپید فیکسش می‌کنم .. کف‌سازی می‌کنم .. مبله می‌کنم .. نورپردازی می‌کنم .. رنگ می‌کنم .. پرسپکتیو می‌کشم .. رنگ می‌کنم .. می‌چسبونم روی مقوا .. می‌برم برای کورکسیون .. استاد می‌گه این سرویس بهداشتی نه نورگیر داره نه داکت ، رده !!

– پلان می‌کشم .. با راپید فیکسش می‌کنم .. کف‌سازی می‌کنم .. مبله می‌کنم .. نورپردازی می‌کنم .. رنگ می‌کنم .. پرسپکتیو می‌کشم .. رنگ می‌کنم .. می‌چسبونم روی مقوا .. می‌برم برای کورکسیون .. استاد می‌گه بد نیست ، حالا یک دور دیگه روش کار کن شاید از این به‌تر هم بشه !!

– شنیدین شکیرا روزی 8 ساعت ورزش و تمرین رقص می‌کنه ؟

– نه واقعا حرفی ندارم بزنم .

– نامه یعنی کتاب ! معنی رستم‌نامه ، کارنامه ، واژه‌نامه که مشخصه ، شاه‌نامه هم یعنی کتاب بزرگ ، چون شاه یعنی بزرگ .     

دسته‌ها

