نگاشته شده توسط: ساروی کیجا | فوریه 23, 2008

یک ساروی‌کیجای نقدشده‌ی خواب‌آلود

1- خوابم میاد .

2- توی قسمت word of the day صفحه‌ی igoogle ام نوشته بود : information is temporarily unavailable . تا ساعت 30/10 صبح هر وقت یادم می‌افتاد در این جمله غور و تفحص می‌کردم که بدونم فلسفه‌اش چیه ، منظورش از اطلاعات دقیقا چیه ، موقت رو به چه منظور گفته ، دور از دست‌رس .. به‌به .. چه کلمه‌ی جالبی برای این جمله انتخاب کرده … بالاخره ساعت 36/10 صبح فهمیدم منظور از این جمله‌ی فلسفی اینه که سایت مورد نظر قطعه !!!!!!!!!!!!

3- فیلم being Julia رو دیدم . قهرمان می‌گفت هر کسی می‌خواد جنس زن رو بشناسه باید این فیلم رو ببینه . خنده‌دار این‌جا بود که من می‌تونستم اقدام بعدی جولیا رو حدس بزنم !! به نظر من واقعا فیلم قشنگی بود . فیلم Mrs. Doubtfire رو با بازی رابین ویلیامز دیدم که واقعا کمدی شاد و بامزه‌ای بود . خیلی خیلی خوشم اومد . البته خیلی قدیمیه‌ها ، مال 15 سال پیشه . ااااااااه .. 15 سال هم برای خودش یک عمر محسوب می‌شه . 15 سال پیش من کجا بودم ؟ خاک به سرم ، 18 سالم بود ؟ داشتم دیپلم می‌گرفتم . اااااااااااه … یی‌هو چقدر خاطره‌انگیزناک شدم من … در راستای همین خاطره‌بازی این رو هم بگم که دی‌وی‌دی the wall رو هم گرفتم و بعد از (‌چه جالب ، دقیقا هم‌زمان شد ) 15 سال دوباره دیدمش . عجب .. عجب .. چه دورانی بود .. فیلم Michael Clayton رو دیدم با بازی George Clooney که هیییییچ خوشم نیامد . به درد کسانی می‌خوره که عاشق قیافه‌ی از خود متشکر ایشون هستند . اما تماشای فیلم Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street با این که خیلی بکش‌بکش داشت به خاطر جانی دپ عزیزم و موسیقی محشر فیلم بسیار توصیه همی‌گردد . فیلم کاملا تیم برتونیه و گریم‌ها عین قیافه‌ی آدم‌های کارتون عروس مرده است . ظاهرا اولین بار در تاریخ سینماست که فیلمی در این ژانر به صورت موزیکال ساخته می‌شه . یک فیلم کمدی دیگه دیدم به اسم Coming to America با بازی ادی مورفی که خیلییییی بامزه بود . گیرتون اومد حتما وقت بگذارید و ببینید . دی‌شب با اهالی منزل داشتیم فیلم liar liar رو با بازی جیم کری می‌دیدیم که یی‌هو مغز من قفل کرد و مجبور شدم شیرجه برم توی تخت . شاید بعدا بقیه‌اش رو ببینم ، شاید هم نه .

4- از الان گفته باشم ، شب عید اگه پول این سه ماه رو به من دادند ، که هیچی ، ندادند من توی سال جدید نمیام سر کارها ؟‌ بعدا شما هم عین گروه هم‌سرایان نیایید بگید تو که هی تعریف می‌کردی چی شد . آقایونا ، خانومونا ، گیریم که در و دیوار از تمیزی برق بزنه و تمام بار و بندیل توی توالت خارجه‌ای باشه ، حقوق ماهانه‌ی من کو ؟ یعنی چی که چهار روز از اسفند گذشته و ملت این‌جا هنوز حقوق مهر ماه رو نگرفته‌اند ؟ دیگه من که از دی ماه اومدم باید برم جلو بوق بزنم .

5- کلاسم رو دوست دارم . خیلی لذت می‌برم . سخته اما عالیه . پنج‌شنبه تا نیم ساعت پیش از شروع کلاس داشتم تمرین‌هام رو انجام می‌دادم . این‌قذه خسته شدم .. این‌قذه کمرم درد گرفت .. اما خیلی احساس آدم بودن بهم دست داد . بعد از مدت‌ها روزمرگی حالا یک هدف مشخص دارم که بهش برسم .

6- هاه .. هواشناسی گفته از فردا عصر دوباره بارندگی شروع می‌شه . امیدوارم منظور از بارندگی فقط باران بوده باشه . نمی‌دونم اگه پس‌فردا صبح بیدار شم و ببینم باز برف باریده چه حالی خواهم شد .

7- یادآوری از شادباش لعنتی – 22 : سفر هزار کیلومتری با برداشتن یک گام آغاز می‌شه .

8- این نقد آقای بی‌نام رو بخونید . خیلی بامزه است .

9- بالاخره دی‌روز در یک اقدام متحورانه * وسط تجریش توی ترافیک از ماشین آقای ام پریدم بیرون و رفتم واسه‌ی خودم کیف و کفش عیدم رو خریدم و پیش از اون که ماشینش رو حمل با جرثقیل کنند !! به خیر و خوشی برگشتم .

10- پنج‌شنبه دوباره رفتم همون آرایش‌گاه که گفته بودم و موهام رو مرتب کردم و عجایب خلقتی دیدم در این دشت ، که برای اولین بار ( به غیر از مواقعی که می‌رم پیش آرایش‌گر محبوب خودم در ساری ) در دو سه روز گذشته احساس خوش‌گلی کردم و هر بار رفتم جلوی آینه به خودم فحش ندادم که چرا باز رفتم پیش کسی به جز مریم در ساری .

11- بند 10 رو خیلی بد نوشتم . نه ؟ جمله‌های بلند همیشه غیرطبیعی و ناراحت از کار در میان .

12- خوابم میاد .

13- نکته‌ی آموزشی امروز تکراریه چون خیلی خیلی مهمه . آقای بی‌نام هم توجه کنند : گاه و خواهش کلمات فارسی هستند . لطفا به هیچ عنوان با تنوین عربی جمع نبندید و ننویسید گاها و خواهشا .

.

.

.

.

* نمی‌دونم کامپیوتر من چه دردی داره که همه غلطی می‌کنه ، الا آپ‌لود کردن متن در پرشین‌بلاگ و بلاگ‌فا . به این ترتیب من متنم رو توی ورد نوشتم و گذاشتم توی شبکه و از هم‌کارم خواستم برام بذاره توی پرشین‌بلاگ .

بعد از ناهار که اومدم کامنت‌ها رو چک کنم ، دیدم همه دارین خودتون رو می‌کشید که از من بی‌چاره‌ی از همه جا بی‌خبر غلط بگیرید که متهورانه !! نه متحورانه . جل‌الخالق . به هم‌کارم می‌گم تو توی متن من دست بردی ؟ می‌گه نه ، فقط یک غلط املایی داشتی ، برات درست کردم : متحورانه رو نوشته بودی متهورانه !!!!!!!!!!! 

 

دسته‌ها

